آریا آریا ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

مروارید ما

نظرات (7)

آذین
18 اردیبهشت 93 12:15
فرشته - مامان امیراشکان
18 اردیبهشت 93 13:38
ماشالا به آریای خوشگل و خوشتیپ مامانی لطفا زود زود آپ کن دلمون تنگ میشه برای آریا جونمون مرسی خاله جون چشم سعی میکنم بزارم مامانم بیاد اپ کنه خخخخ اخه من خیلی شیطونم
مامان ستایش
30 اردیبهشت 93 7:39
ماشالله هزارماشالله دیگه آقا شدی آریا جونم خیلی دوستت دارم خاله جونی ایشالله هزارساله بشی
زهرا 1367
8 خرداد 93 10:43
ماشالله ...ماشالله چه پسری...گل پسری...تاج سری مرسی خاله جونم ایشالا عکس کنجد شما
میترا(مامان ایلیا)
16 خرداد 93 17:01
سلام شیرین جوووونم.کجا بودی بابا؟ دلم هزار راه رفت. ماشالله ماشاالله خیلی دوست داشتنی و خوشگل شدی آریا جونم.میبوسمت خوشگلم فداتشم عزیزم ایلیا جونم دلم براش تنگ شده ماشالا بزرگ شده
تبادل لينک
18 تیر 93 3:35
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --------
ایسو
23 مرداد 93 15:18
عزیزم خدا حفظش کنه اریا جونموووووووو از طرف من ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مروارید ما می باشد