آریا آریا ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

مروارید ما

نظرات (5)

انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 18:36
سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبای دارین. دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم. خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید. انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست به امید روز های بهتر www.patoghmanoto.ir
نینی عاشق
14 مرداد 92 23:41
سلام ایییییییییییی جونمممممممممممم ماشالله عزیزمممممممممم بخورمشششششششش بوسسسسسسس ماشالله
فاقی
15 مرداد 92 9:38
من امروز تابیکتون رو که راجع به عفونت ریه اش بود...تو نی نی سایت دیدم...کللللللللللی شاد شدم.... ماشــــــــــــالا..ماشـــــــــــــــــــــــــــــــالا...این تازه بعد مریضیشه انقدر گرد و قلنبه اس؟؟؟شکمش رووووو!!! امیدوارم همیشه بدن کوچولوش سالم باشه...و امیدوااارم شما و پدرش همیشه شاد باشید
azin
15 مرداد 92 12:50
سلام آریا ناز نازی خاله!
تو چقدر جیگر شدی ماشالا!
دوستت دارم عزیزم....ایشالا همیشه شاد و توپولو و سالم باشی زیر سایه پدر و مادرت!
بوووووووووووس


مرسی خاله جون ایشا... جوجه شما بیاد با هم بازی کنیم بووووووس
ghazal
20 مرداد 92 13:55
salam salam azize khale mashala mashala cheghade shoma nazi kopolo. doset daram omidvaram ke hamishi pishe mamanio babaei rozaei khoshio begzaroni shirin jon behet tabrik migam doste khobam mashala ariya jon mahe ishala hamishe salamat bashe
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مروارید ما می باشد