آریا آریا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

مروارید ما

نظرات (8)

نینی عاشق
7 تیر 92 23:15
سلام شیرینم ماشالله هزار ماشالله چگده این پسر گشنگههههههههههه وایییییییی دلم میخواد بخورمش ماشالله
از طرف من هزارتا بوسش کن مثل مامیش خوشملههههههههه وایییییییییی عزیزممممممممم


فداتشم عزیزم لطف داری ایشا... نینی تو رو ببینیم
غنچه
8 تیر 92 10:13
سلام شیرین جان

قدم نو رسیده اش مبارککککککککککککککککککککک

خیلی خوشحالم که بسلامتی آریاجون اومد تو بغلت

واسه ما هم دعا کن

از طرف من ببوسش

مواظب خودت و گل پسری باش







قربونت برم عزیزم ایشا... قسمت شما
میترا
8 تیر 92 13:54
سلام شیرین جان.ماشالله ماشالله.خیلی شیرین و دوست داشتنیه.خدا حفظش کنه.عزیزم با اجازه وبلاگتو پیوند وبلاگم کردم.بوووس


قربونت برم میترا جون لطف داری از روی ایلیا جونم هم ببوس
مه سیما
11 تیر 92 18:05
ماشاالله هزار ماشاالله خیلی ناز پسرت براش اسفند دود کن ایشاالله دانشگاه رفتنش


قربونت عزیزم لطف داری
مهروی
13 تیر 92 17:33
سلام شیرین جونم الان داشتم لیست دوستام رو نگاه میکردم که دیدم عکس کاربریت رو عوض کردی
دلم آب شد
خدا برات نگهش داره
خیلی زیباست
به حق علی زیر سایه پدر و مادر همیشه خوشبخت و سلامت باشه


سلام عزیزم قربونت برم ایشا... قسمت شما بشه
مامانی آرتین
15 تیر 92 15:22
قربونش برم چه نازه.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم بهمون سر بزن خاله جون
ن
15 تیر 92 18:12
ووی چه گده گشنگه آخ قربونش برم من...
الناز سیندرلا
24 تیر 92 19:24
چقد نازه خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مروارید ما می باشد